Maandelijkse maaltijd

Iedere laatste woensdag van de maand is er om 18:30 een maaltijd in de benedenzaal van de kerk. Er wordt gekookt door één van de groepen in de gemeente. De maaltijd is bedoeld voor gemeenteleden, buurtbewoners en wie er verder mee wil eten. In verband met de boodschappen is opgave vooraf wel nodig. Dat kan via een inschrijflijst beneden in de kerk of per e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Contactpersonen: