Zanggroep

zanggroep 31-8 2014De zanggroep ondersteunt op zondag de 'gemeentezang'. Op woensdag wordt er geoefend. Er blijft dan genoeg tijd over om ook andere muziek in te studeren. Waar vind je een koor waar je wekelijks in een prachtige akoestiek mag zingen o.l.v. een professionele dirigent, zonder contributie te betalen? Kom gerust eens vrijblijvend langs. In alle stemgroepen is plek.

Het repertoire betreft meest vierstemmige kerkmuziek van een voor amateurs haalbaar nivo

'Repetities: woensdags 20:00 - 22:00, ingang Kerkstraat 107, bel 'Koor'

Het jaarlijkse zanggroepweekend is een gezellig gebeuren voor zanggroepleden en hun partners en kinderen, waarbij de repetities worden afgewisseld met wandelen in de duinen en op het strand, voetbal, lekker op het terras van de zon genieten, (nog meer) muziek maken en heerlijk eten.

Contactpersoon:
Diederick Koornstra