Jeugd en jongeren

Keizersgracht Klein

Keizersgracht Klein is speciaal voor kinderen tussen de 0-5 jaar, geboorte tot en met kleuterklas. Eén keer in de maand komen de kinderen samen. De data worden vermeld in ons gemeenteblad KidS.
In de ruimte zijn speelgoed, zachte kleden en een verschoonkussen aanwezig. De kinderen krijgen in de kerk iets te drinken, vaak is dat limonade of appelsap. Daarnaast krijgen de kinderen een stukje fruit en een koekje aangeboden. We maken iets leuks en beleven met elkaar een (bijbels) verhaal.

Voor de kinderen in de basisschoolleeftijd vanaf 6 jaar wordt er 'projectgroep' aangeboden. (Zie Projectgroep 'Keizersgracht Kids'.)

Contactpersoon:
Voor het opvragen van de agenda of aanmelden voor de whatsappgroep 'Ouders Keizersgrachtkerk JONG' kun je mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of een bericht sturen naar Roos Fountain: +316 17159832.

Projectgroep 'Keizersgracht Kids'

Voor kinderen in de basisschoolleeftijd van 6-12 jaar wordt de Projectgroep aangeboden door Loes van Berkel. Om de week is er op de zondagmorgen vanaf 10.30- 12.00 uur de gelegenheid om met een creatief project aan de gang te gaan. De groep komt bij elkaar in de Tuinzaal (de zaal onder de kerkzaal).
Het begint met kletsen, theedrinken en koekjes. Dan gaan we samen aan de slag met een creatief project. Soms is een project in een ochtend afgerond, soms vragen we om nog een paar ochtenden deel te nemen om een project af te ronden. Maar niets is verplicht.
Het einddoel van de projecten is dat de afgeronde werken aan het einde van het kerkelijk jaar (in juli) geveild worden ten behoeve van een goed doel. Dat is dit jaar het Solidariteitsfonds. Kijk hier voor meer informatie over het Solidariteitsfonds.

Contact:
Voor aanmelden bij de Projectgroep, mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Of meld je aan voor de whatsappgroep ‘Projectgroep’, Loes van Berkel: (+31 6 42754097)

Tienergroep 'The Friendship' - Pizza & More

Een keer in de maand is er voor de tieners en jongeren samen een Pizza & More avond. We eten wat met elkaar en we doen iets leuks. Dat kan bijvoorbeeld pizza en film zijn. Maar het kan ook een tapas-avond zijn met een talentenshow. Of een pasta-estafette met een quiz-night.
We beginnen om 18 uur met samen te eten, waarna we iets leuks of iets interessants met elkaar doen. De avonden zijn erg gezellig en laagdrempelig, om bijvoorbeeld nieuwe tieners mee te nemen.
Rond 22 uur zijn de avonden officieel afgelopen, sommige tieners blijven echter wat langer. Om 23:30 proberen we de deur echt te sluiten.

De precieze data staan in ons gemeenteblad Kerk in de Stad; ons programma wordt telkens opgenomen in de agenda. Er is een jaarrooster beschikbaar, wat je natuurlijk punt opvragen.
Vanuit en/of voor de tienergroep worden vaak nog extra activiteiten georganiseerd. Tieners worden hiervan tijdig op de hoogte gesteld. De tieners zitten met elkaar in een WhatsApp groep, waarin gecommuniceerd wordt over activiteiten.

Voor aanmelden bij de whatsappgroep van de tieners: stuur een app-je naar: Roos Fountain (+31 617159832). Voor het opvragen van het jaarrooster mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Contactpersoon:
Roos Fountain