Kunst in de kerk: Loes van Berkel

juni 2023

In de Tuinzaal hangen van juni t/m augustus 2023 heel diverse werken van Loes van Berkel. Loes schildert en tekent niet alleen, maar werkt ook met bijv. verschillende soorten textiel. Ze vertelt er zelf over:
“Tekenen, schilderen, knutselen en alle creatieve uitingen; ik word er blij van! Al m’n hele leven teken ik op ieder stukje papier dat ik tegenkom, probeer ik ieder nieuw materiaal of nieuwe werkvorm. Als peuterjuf was dat heel handig en ook in m’n Elephant Parade winkel in Amsterdam gaf ik workshops 'olifantjes beschilderen'.
Nu heb ik al vijf jaar

mijn eigen bedrijfje AtelierAngelworks. Ik geef workshops schilderen met bijv. acryl en waterverf, met borduurgaren en wolvilt. Leuke kleurige projecten voor jong en oud, ik werk op scholen en in buurtcentra, grote of kleine groepen, eigenlijk voor iedereen!

Deze expo is een greep uit de werken die ik maak tijdens een workshop. Het zijn werken met diverse onderwerpen of thema's, met diverse materialen.
Alle werken zijn te koop, maar u kunt natuurlijk ook een workshop volgen en uw eigen kunstwerk creëren! Grote of kleine groep, bij u thuis of een andere locatie, alles is bespreekbaar.”

LoesvanBerkel 3