Wintermarkt 2023

Wintermarkt Afbeelding2

Op 12 november een Solidariteits Winterfeest in de Keizersgracht Kerk?

Dat was niet goed getimed. Diezelfde zondag was er een grote Klimaat mars georganiseerd. Ook zou er een dienst daarvoor in de Westerkerk
worden gehouden voorafgaand aan die mars. Velen van de Keizersgracht kerk wilden daar natuurlijk bij zijn.
Wintermarkt Afbeelding2 De organisatie van de Solidariteitsmarkt is maanden daarvoor gepland en wisselen op zo’n korte termijn is onmogelijk. Goede raad is duur. We besloten de markt door te laten gaan, laten we maar zien wat er van komt.

Wintermarkt “nieuwe Stijl” was er al op gericht om de markt wat kleiner aan te pakken, en veel meer nadruk te leggen op het feest vieren met elkaar, Samen de wereld soep en de Solidariteits lunch gebruiken. Dat kwam goed uit want het is goed om met een gevulde maag naar de Klimaatmars te gaan. Snel leuke sint-kerst cadeautjes aanschaffen en ook nog een prachtig boek😊

We hadden een heel gezellige tuinzaal met veel eigen gemaakte producten. Wat een solidariteit van deze creatieve en hardwerkende KGKers. Er werd in korte tijd veel verkocht. We hadden om mooie spullen gevraagd.
Wintermarkt Afbeelding2 En alles zag er prachtig uit. Het meeste werd verkocht.

We konden het bijna niet geloven. We hebben ruim € 1800,-- bij elkaar gebracht. Wat een fantastisch bedrag. De steun voor de projecten van het Solidariteitsfonds is net zo groot als daarvoor.

Dank iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt. Het Solidariteitsfonds staat in deze kerk niet alleen. We worden door zoveel mensen gesteund, Dat is echt ontroerend.

Dit hadden we nooit verwacht.

Namens alle Solidariteits vrijwilligers heel erg hartelijk bedankt.

Wintermarkt Afbeelding2Wintermarkt Afbeelding2Wintermarkt Afbeelding2