Geluid Kerkdiensten

kerkgeluidEen klein groepje mensen regelt op zondagmorgen het geluid in de kerkdienst, een geluidsstream via de website en de live-uitzending via youtube.

De volgende voorzieningen zijn aanwezig:
In de Kerkzaal is ringleiding aanwezig. Mensen met een hoortoestel met een ringleidingstand (t-stand) kunnen via deze stand het gesproken woord rechtstreeks op het hoortoestel ontvangen. Voor mensen zonder hoortoestel is er een luisterhulp beschikbaar. De geluidstechnicus van dienst of de contactpersoon geeft u graag meer informatie.

Elke kerkdienst wordt live uitgezonden via het internet.  U vindt hier nadere uitleg.
Van elke dienst wordt ook een geluidsopname gemaakt. Deze is tot ongeveer zes weken na dato via kerkdienst gemist te beluisteren. Eventueel kan u ook een opname ontvangen. Informatie bij Martine Koedijk, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.