14 mei: Een bijzonder Benefietconcert

posterOp 14 mei, om 19.30 uur, vindt in de Keizersgrachtkerk een bijzonder BENEFIETCONCERT plaats. Het Centraal Kamerkoor zal optreden en medewerking wordt verleend door het DuoVanCampVanDelft & Vocaal Kwartet Camerata:
actuele gebeurtenissen omgezet in prachtige muziek, o.a.

• prijswinnende animatie Father and Daughter van Michael Dudok de Wit, cello en piano
  • Innocent Summer Clouds gecomponeerd n.av. de ramp met de MH17
  • See the Wretched Strangers gecomponeerd n.a.v. een toneelstuk (o.a. Shakespeare) over de 16e eeuwse protesten in Londen tegen de komst van bootvluchtelingen, toen net als nu door velen als bedreiging gezien i.p.v. als mensen in nood.

Details van het programma vind u hier.

De toegang is gratis, maar na afloop wordt u gevraagd een bijdrage te geven t.b.v. warme maaltijden in de nachtopvang voor dak- en thuislozen aan de Marnixstraat, het zgn. Stoelenproject, gekookt door o.a. mensen uit de Keizersgrachtkerk.